ניווט בין ארבעת סוגי הלקוחות: מדריך לבניית אסטרטגיית שיווק אופטימלית
כבעלת עסק קטן, דבר אחד כבר בטוח התברר לך בבירור: לא כל הלקוחות נוצרו שווים.
בתהליך הליווי העסקי שכולל מסע של בניית מותג ושיווק המוצרים עבור הלקוחות שלי, נתקלתי בשפע של לקוחות שונים, כל אחד עם התכונות הייחודיות שלו, הצרכים והתנהגויות הקנייה שלו.
הבנת המאפיינים הללו היא חיונית ליצירת אסטרטגיית שיווק יעילה הפונה לקהל לקוחות מגוון.
במאמר זה אחלוק תובנות על ארבעת סוגי הלקוחות שכל עסק קטן צפוי להיתקל בהם, וכיצד לתקשר איתם אסטרטגית.
בחירת מוצרי פרסום נכונים ללקוחות העסק
מחקרים רבים בתורת הניהול מוצאים ששימור לקוחות מניב תשואה גבוהה פי שישה ממכירות ללקוחות חדשים. החישוב הוא פשוט ביותר, לשמור על לקוח קיים זה זול
כל מה שאת צריכה לדעת על פגישה 1:1 בנטוורקינג
למה פגישות 1:1 כל כך חשובות בהצלחה שלך בארגוני נטוורקינג? איך לעשות זאת בצורה נכונה? ממה להימנע? מדריך מקוצר ומממוקד בנושא.
תפקידו של תהליך מיתוג במיקוד המשאבים אל קהל היעד
איך את יכולה להבטיח שמה שנאמר על המותג שלך תואם את מה שאת רוצה שאנשים יחשבו עליו?
לפי ג׳ף בסוז, מייסד אמזון, "המותג שלך הוא מה שאנשים אחרים אומרים עליך כשאתה לא בחדר" והתגובות של אנשים למותגים יכולות להיות רגשיות בדיוק כמו כלפי אנשים.
על תרומות והטבות מס
אם תרמתן כסף למטרות חברתיות אתן בוודאי מכירות בתחושה הנעימה שיש לצד התרומה.
כי כשאנחנו תורמות אנחנו מרגישות הרבה יותר טוב עם עצמנו, והידיעה שעשינו טוב לאחר רק מיטיבה עימנו ותורמת להרגשה הכללית.
אבל בנוסף לכל אלו, יש יתרון נוסף משמעותי לתרומה והיא הטבות המס אשר ניתנות בעבורה.
טיפים חשובים להתנהלות נכונה במפגשי נטוורקינג
אם הבנת שנטוורקינג זה ערוץ שיווק שיכול לעזור לך בחשיפה ושווק העסק שלך, נפלא! מה שנותר לך עכשיו זה להבין איך את משתמשת בפלטפורמה של