המשמעות המילולית של שימור לקוחות היא פעילות עסקית שמטרתה: שמירה על לקוחות קיימים של העסק ויצירת נאמנות. כאשר שימור הלקוח אפקטיבי, הדבר
כבעלת עסק קטן, דבר אחד כבר בטוח התברר לך בבירור: לא כל הלקוחות נוצרו שווים. בתהליך הליווי העסקי שכולל מסע
התופעה של התקפי חרדה נפוצה במיוחד בקרב נשים, שלעתים קרובות מתמודדות עם אתגרים ייחודיים הקשורים למשפחה, לעבודה ולציפיות החברתיות. עבור
לחייב את מה שאת שווה זה הוגן - זה למעשה הרבה יותר מהוגן - זה האלמנט היחיד שייקח אותך מעבר
המגבלות המנטליות והרגשיות "בגודל הרים" שאנו מציבות לעצמנו כבעלות עסק יכולות באמת לעכב אותנו מלהשיג הצלחה בתנאים שלנו. כאשר מתפשטות
אם את בעלת עסק עצמאי במשך זמן כלשהו, רוב הסיכויים ששמעת מלקוחות בעבר את ההתנגדות לגבי המחיר – שהוא יקר
כבעלת עסק קטן, את בטח כבר יודעת שהתנגדויות הן חלק בלתי נמנע מתהליך המכירה. ללקוחות עשויים להיות שאלות לגבי המוצר או
האם שווה להשקיע בפעילות נטוורקינג להצלחת העסק? האם זה בכלל תורם להצלחת העסק? מאמר מאת חני פרנקל - חמשת השלבים להצלחה בנטוורקינג?
אילנה ברגר הרפז הכינה 7 נקודות שחשוב שנדע על כתיבה שיווקית בפייסבוק - איך נפנה ללקוחות שלנו בפייסבוק בצורה הכי
הדרך היחידה להצליח להביא לקוחות בצורה עקבית ורציפה היא על ידי יצירת מערכת יחסים, ואת זה עושים באמצעות תוכן! יהודה לביא
כלי נגישות