אסטרטגיה וניהול העסק

שימור לקוחות – מפתח להצלחה של עסקים עצמאיים קטנים
המשמעות המילולית של שימור לקוחות היא פעילות עסקית שמטרתה: שמירה על לקוחות קיימים של העסק ויצירת נאמנות. כאשר שימור הלקוח אפקטיבי, הדבר

ניווט בין ארבעת סוגי הלקוחות: מדריך לבניית אסטרטגיית שיווק אופטימלית
כבעלת עסק קטן, דבר אחד כבר בטוח התברר לך בבירור: לא כל הלקוחות נוצרו שווים. בתהליך הליווי העסקי שכולל מסע

על תרומות והטבות מס
אם תרמתן כסף למטרות חברתיות אתן בוודאי מכירות בתחושה הנעימה שיש לצד התרומה. כי כשאנחנו תורמות אנחנו מרגישות הרבה יותר

על חרדה אצל נשים המנהלות עסק עצמאי
התופעה של התקפי חרדה נפוצה במיוחד בקרב נשים, שלעתים קרובות מתמודדות עם אתגרים ייחודיים הקשורים למשפחה, לעבודה ולציפיות החברתיות. עבור

איך לגבות בהתאם למה שאת שווה
לחייב את מה שאת שווה זה הוגן - זה למעשה הרבה יותר מהוגן - זה האלמנט היחיד שייקח אותך מעבר

חסמים שמונעים ממך להרוויח יותר כבעלת עסק עצמאית
המגבלות המנטליות והרגשיות "בגודל הרים" שאנו מציבות לעצמנו כבעלות עסק יכולות באמת לעכב אותנו מלהשיג הצלחה בתנאים שלנו. כאשר מתפשטות

כיצד להגיב כאשר לקוחות חושבים שאת יקרה מדי
אם את בעלת עסק עצמאי במשך זמן כלשהו, רוב הסיכויים ששמעת מלקוחות בעבר את ההתנגדות לגבי המחיר – שהוא יקר

התמודדות עם התנגדויות בתהליך המכירה
כבעלת עסק קטן, את בטח כבר יודעת שהתנגדויות הן חלק בלתי נמנע מתהליך המכירה. ללקוחות עשויים להיות שאלות לגבי המוצר או

איך לנהל את בנק הזמן המוגבל שלנו?
חשבוננו בבנק הזמן הוא תמיד מוגבל, והסטטוס שלו משתנה בהתאם לריכוז ולבהירותנו בכל רגע, לרמת המוטיבציה, והאנרגטיות הכללית, ולמטלות היומיומיות

משתלם לשנינו: כל מה שצריך לדעת על עסקאות ברטר
"ברטר זה חינם?" ממש לא! מתי עסקאות ברטר טובות לעסק? ממה להיזהר בעסקאות ברטר?